Ruce jsou nástrojem myšlení ducha


Podpora

07.01.2013 22:40

Fandíme a podporujeme.

2013 březen - duben

30. Článek v Parlamentních listech, redaktorku zaujaly stránky FASIS, zmínila se o projektu v článku:

      www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Zoufali-lide-vzali-nezamestnanost-do-vlastnich-rukou-Uradum-prace-neveri-263586

12. Pochod BOHEMIA.cz (událost květen 2013): O myšlence FASIS na pochodu promluvíma. A NAHLAS.

     www.facebook.com/events/476681965730184/

_______________________________________________________________________________________

2013 leden-únor

1. OIZ: "Je čas opustit negaci a komentování nekomentovaného."

    7.1.2013 - Občanská iniciativa zájmová,  stránka FCB: www.facebook.com/ObcanskaIniciativaZajmova

2. Mirek Spilka, zpěvák, Olomouc, píseň Moravské Termophyly www.youtube.com/watch?v=ipre2x0bI1k

    16. 1. 2013                             píseň Klauni www.youtube.com/watch?v=6vhr2AHygGo

3. RNDr. Bohumil Ferenc, elektrotechnik 16.1. 2013

4. Občan Olomouce B.F., komentář z FCB   Vždy jsem pomáhal mladým,z toho prostého důvodu,že když jsem já začal po škole praktickou činnost tak mojí starší spolupracovníci a vedoucí poučovali mne a pomáhali mi svými radami.A navíc později coby sám místo nich,měl jsem vždy radost,když ten komu jsem pomáhal radou byl ještě lepší než já a neváhal jsem mu to říci!Ta neustálá kritika mladých se mi pomalu přestává líbit.Začínajícímu se snadno řekne,že je babrák,místo toho,aby se mu řeklo v čem chybuje a jak by to měl napravit!

5. Rostislav Vild, Opava. Podporujeme.  Děláme nepálené keramické figurky, smalty, drátěné šperky a manželka ještě maluje a kreslí. Pár ukázek je na mém profilu ve fotografiích.www.facebook.com/rostislav.vild/photos_stream

6. Jméno: Roman Svoboda - PODPORA -Text: tento projekt se mi líbí .Budu sledovat jeho další kroky a v rámci možnosti budu pomáhat nebo se podílet na jeho rozvoji.

7. Kamil Marcel Hodáček: Má poslední kniha se nejmenuje HAVARIJNÍ STAV jen pro nic za nic.
Reflektuji tím tak na všeobecné, republikové dění, na souvislosti, které dávno přestaly být logické, svým psaním se snažím vzbouřit sebe i ostatní.
Nepřehlížejme, prosím, mladé a kvalitní lidí, nepřehlížejme se vzájemně!
Projekt FASIS má vynikající ideu, kterak se respektovat navzájem!

K.M.Hodáček, spisovatel, básník, Praha

8. Zlatka Bartošková - PODPORUJI muto myšlenku, líbí se mi. Do vínku pár písní, šanzonů a brzy na viděnou  www.zlatabartoskova.estranky.cz/clanky/ukazky/

9. František Bajan.  Tato myšlenka je velmi zajímavá. Při svém působení ve zdejší stavební sféře jsem se zabýval podobnou myšlenkou, leč, nejsou lidé.  Mám dotaz o možnosti nějaké spolupráce v oblastech Studnařství, Elektro všeho druhu včetně revizí, stavebnin a elektroprodejny.To vše v Brandýse nad Labem.

10. KCO - Koordinační centrum odporu, skupina na Facebbook. Podporujeme myšlenku "Zlaté české ruce" a tento web na stánce FCB. Jinak souhlas s názory 1-9, co víc psát, snad "jen" víc radosti z dobrépráce. Hodně zdaru mladým. KCO: www.facebook.com/groups/333785673403363/?fref=ts

11. PARLAMENTNÍ LISTY, redaktor a editor projevil dne 21. 2. 2013 zájem o Projekt FASIS, zájem o další podrobnosti.Je to velmi potěšující, zejména z pohledu mladých lidí, řemeslníků, učňů a jejich příznivců, rodičů i dalšch zainteresovaných ve věci "ŘEMESLO ŽIJE".  FASIS to trochu prošvihlo, odpovědělo až 7.3. No nedivte se prosím Vás, při tolika událostí a málo lidech s chutí ku práci. 

 

—————

Zpět